Geplaatst: 19-02-2005 9:30
[26486] Ik heb hier een focus 1.6 die op 1 punt van de gasklep openenen (120 km/h) een hele hoge fluittoon geeft. Het lijkt uit het spruitstuk/gasklephuis te komen. Als je een beetje gas geeft of loslaat is het weg. Het geluid lijkt op het suizen van wind langs een antenne. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
gr Peter