Geplaatst: 21-02-2005 12:21
Beste techneuten,
Ik heb een probleem met de Cuore tijdens deellast en vollast dus onder het rijden.Hij komt niet op snelheid hij hokt en schokt.
NU heb ik eea gelezen dat je draden aan de massa moet leggen.
Zijn dat draden van de elektrische sproeiers of van de microschakelaars.
Graag wacht ik snel op uw antwoord.
Groetjes,Orhan