Geplaatst: 03-06-2003 18:22
[2594] Bij de oude corsa zat er in het laadstroom circuit een relais tussen dat weleens problemen gaf. Ik heb nu een corsa b met dezelfde klachten, alleen ik kan niets meer van een relais vinden.Weet iemand of er nog steeds gebruik word gemaakt van een relais en zo ja waar zit hij dan. Het probleem is dat hij geen voorbekrachting heeft en dus niet laad. Het laadstroom controle lampje gaat wel uit.