Geplaatst: 24-06-2003 22:31
iemand enig idee wat stotteren kan zijn bij deze auto,heb de bobines alletwee al vernieuwd,nieuwe bougies en kabels gemonteerd,met storing uitlezen gaf tie alleen de bobines aan als foutcode,zit zelf te denken aan luchtmassameter.