Geplaatst: 27-06-2004 21:13
ik heb het volgende probleem mijn laguna liep al een tijdje te hard stationair dan weer normaal maar sinds kort loopt hij te laag stationair tot afslaan van de motor zelfs mijn vraag is kan het de stappenmotor zijn?heeft iemand misschien het zelfde probleem gehad.