Geplaatst: 15-08-2005 14:17
[36647] Kwam klant vanmorgen met een 911T,bj.1971, voor het verrichten van wat restauratie- en sleutelwerk ivm.Apk.Jullie kennen het wel:de remmen,plaatje hier en een plaatje daar... Maar de motor was warm en klonk nogal rauw. Volgens de meter was de oliedruk bij stattoinair net boven de nul. Bij gasgeven liep het op tot 2. Verder hoorde ik bij stattionair af en toe "tjak" en zag aan het draaien van de ventilator dat dan de motor even werd tegengehouden .Distrybutie-ketting waarschijnlijk.
Om die klant nou niet op te zadelen met een geld veslindend project, graag jullie mening.
Mvrg.Ad.