Geplaatst: 21-11-2007 20:51
Het word toch storing zoeken met VIDA om te zien welke regeleenheden wel of niet (goed) reageren, en of het CAN-netwerk niet verstoord word.
Is er toevallig iets ingebouwd ??? (telefoon, parrot, DVD-speler, radar-detector, auto-volgsysteem of zo iets dergelijks ???)