Geplaatst: 23-08-2002 18:06
Riem knapt bij 121.500 km en 4 kleptuimelaars gebroken. We gaan maandag verder, maar wie heeft ervaring met deze auto's? Zijn de kleppen ALTIJD beschadigd of is het de moeite waard om een nieuwe riem te monteren en hebben we misschien geluk?