3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-09-2003 17:34
[3836] De automaat werkt alleen als ik hem in de neutraal zet de auto
rijdt dan gewoon in alle andere standen doet de automaat niets.
Het lijkt net of hij wel wil maar niet kan.