Automaat doet het alleen in stand neutraal

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-09-2003 17:34

[3836] De automaat werkt alleen als ik hem in de neutraal zet de auto

rijdt dan gewoon in alle andere standen doet de automaat niets.

Het lijkt net of hij wel wil maar niet kan.