Geplaatst: 22-08-2005 19:31
[37045] ik heb een bora 2.0 van 1999 deze stotterd met optrekken en reageerd slecht op gas geven hij verbruikt meer benzine dan normaal en geeft veel minder vermogen dan dat hij heeft nu heb ik hem al uit gelezen en hij heeft last van mis fire in de eerste cilinder wie kan mij vertellen hoe ik dit euvel kan verhelpen groetjes mark