Geplaatst: 19-09-2002 22:46
[728] Schijnbaar heb ik een apart probleem met een Passat 110 pk tdi. Tijdens volgas geven valt het toerental vanaf +/_ 4000 tpm terug naar stationair. Gas los en weer gas erop dan kan het zijn dat het goed gaat ; maar 3 keer achter elkaar lukte niet. Motor geeft geen foutcode en loopt op de weg perfect en is zelfs snel. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt????