Geplaatst: 23-08-2005 15:52
Deze Megane 1.416v rijdt de eerste paar honderd meter niet echt lekker maar een beetje schokkerig bij lagere toerentallen(de straat uit rijden zegmaar)Ik merk dit bij meerdere meganes met dezelfde motor(1.616v ook )Is dit normaal?
Ik heb de bobines gecontroleerd(zie hier geen overslagplekken op.
De auto heeft ook de 60000km beurt gehad waarbij brandstoffilter en ook bougies zijn vervangen.
Ik heb de motor gespoeld en daarna 5w30 olie gevuld,ook injectiereiniger in de tank wil niet helpen.
Gasklephuis gedemonteerd en gereinigd incl de stationair stappenmotor.
Bij uitlezen geen storingen opgeslagen.
Bij een andere megane al is 4 nieuwe bobines gemonteerd maar dat verhielp het euvel niet,
WIE WEET RAAD,of is dit normaal bij dit type motor?
Groeten Michael.