10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-09-2003 16:40
volgend probleem : het lampje van de motor gaat aan , defecfcode P400 ; er is geen lek ( vacuum ) te zien .
Iemand een idee ?