Geplaatst: 05-09-2003 10:15
Motor slaat niet aan, foutcode P1651 was aanwezig.
Na het ontluchten van de dieselpomp start deze nog niet.
Volgens Opel dienen eerst de rubbers onder verstuivers vervangen te worden, omdat de foutcode P1651 ook veroorzaakt kan worden door veelvuldig te starten.
Deze wagen heeft altijd goed gestart en heeft nooit last gehad van lucht op de dieselpomp of retourleidingen.
Naar onze mening kan enkel een defecte dieselpomp de oorzaak zijn.
Wat is jullie mening?