Geplaatst: 30-11-2007 22:39
Heb je hem wel al goed intlucht want dat gaat niet lekker, de opvoerpompzit zit n.l.op de hogedrukpomp.
De verstuivers moeten denk ik wel ingeleerd worden.
Let op,er zijn 2 verschillende typen hogedruk pompen. Kijk eens of die het zelfde zijn.
Je hebt CP1 en CP3. Als dit anders is moet dit ook ingeleerd worden.