Geplaatst: 10-06-2002 13:16
[121] Blijkbaar heeft deze 2 1/2 jaar oude Xantia V6 een servicelampje.Wij hebben hem ingeboekt voor een beurt,weet iemand hoe we het lampje terug kunnen zetten?? Wij hebben hier in Nieuw Zeeland niet zoveel Xantia's, en vooral niet veel nieuwere.Gebruikt dit model ook de nieuwe syntetische LHM?Hoe zit dat met het onderhoud voor het hydraulische systeem?Bij voorbaat dank,