Geplaatst: 12-07-2003 17:51
[2933] Wie o wie weet raad, ik ben al een week bezig met een stotterende golf gti. Ik de ontsteking, verdeler + rotor, bougie's en kabels en onstekingsmoduul al vernieuwd maar niks helpt. Kan het de lucktklep zijn? alvast bedankt..