Geplaatst: 27-05-2002 13:45
[123] dag mensen wie kan mij vertellen waar de aircorelais zitten in de XM-V6? Ik zoek al vrij lang naar deze twee maar kan ze nergens vinden.
Deze relais bekrachtigen de elektro/mechanische koppeling tussen de koelcompressor en de motor. Ik weet dat het er twee moeten zijn uit de elektrische schema's.
alvast bedankt voor jullie hulp.