Geplaatst: 22-09-2003 17:36
Problemen met calibra C20XE. Na aankoop wordt berijder gecon-
fronteerd met 2 verbrande zuigers. Injectoren getest, deze
bleken goed te zijn voor zover meetbaar. ( Boughl ).
Blok geboord/gehoond. Cil.kop gecontr. Blok samengebouwd.
Olieverbruik blijft hoog ( 1 ltr. op 700km.)
Auto is voorzien van immitatie uitlaat, katalysator is verwij-
derd. Wie heeft hier ervaring mee?