Olieverbruik

10 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Calibra
Type
Calibra
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-09-2003 17:36

Problemen met calibra C20XE. Na aankoop wordt berijder gecon-

fronteerd met 2 verbrande zuigers. Injectoren getest, deze

bleken goed te zijn voor zover meetbaar. ( Boughl ).

Blok geboord/gehoond. Cil.kop gecontr. Blok samengebouwd.

Olieverbruik blijft hoog ( 1 ltr. op 700km.)

Auto is voorzien van immitatie uitlaat, katalysator is verwij-

derd. Wie heeft hier ervaring mee?