Navigatie vraagje.

7 reacties

Merk
Toyota
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-08-2005 16:33

[37506] Is het mogelijk om de navigatie zo in te stellen,zodat je onder het rijden een adres in kan voeren?

Is dit softwarematig te veranderen,of moet ik het snelheids signaal onderbreken?

Klant baalt als een stekker,dat dit bij zo'n dure navigatie niet mogelijk is,wat bij een TomTom wel wil.

Alvast bedankt.

Groetjes Niels