Geplaatst: 07-09-2005 7:40
[37874] wij hebben hier een opel tigra 1.4 16v die stottert bij 2500 toeren ongeacht de versnelling en snelheid.Stottert wel erger als de motor warm is.Bobine(disontsteking) is goed,bougies zijn goed,bougiekabels zijn goed,brandstoffilter v/v,egr klep gedemonteerd daarna wezen rijden geen verschil,temperatuursensor los getrokken daarna gaan rijden ook geen verschil.Uitgelezen geen foutcodes.Heeft er iemand sugesties