Geplaatst: 04-12-2007 22:15
Hallo, alweer een gasklephuis !!!!
Ben maar blij,..... EN een V70 Turbo... EN uit 2001... EN inhouden/noodloop... EN foutcodes van het gasklephuis, dat is niet voor 99% maar voor 100% een defect gasklephuis (was het leven van een automonteur altijd maar zo gemakkelijk).
Niet reinigen of laten repareren (deden wij "vroeger" ook) maar meteen een NIEUWE ORGINEEL gasklephuis op (laten) zetten dan ben je in één keer van de problemen af (en anders kost het 2 keer geld en problemen)