Relais inspuiting en ontsteking

2 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-09-2005 0:41

[37996] Hoi,

Na een schade te hebben hersteld waarvoor de motor gedemonteerd is geweest wil de auto niet meer starten, als de auto op contact word gezet begint het witte relais tegen het schutbord te tikken en het lampje met injector knippert licht mee.

Accu is goed en Massa ziet er ook goed uit. Is alleen onduidelijk of de auto na het ongeval nog liep.

Iemand die misschien een oorzaak weet. of gewoon het relais vervangen?