Geplaatst: 17-01-2002 16:26
[231] Wij hebben een Mercedes-Benz 300 D turbo bouwjaar 1998
waarvan de accu regelmatig leeg staat na bijv twee dagen.
Als je de accuklem los haalt dan bijft er een stroom vloeien van 4 amp alle relais , startmotor , dynamo , radio , climate control, binnenlampjes losgehaald etc dit helpt helemaal niets wie heeft er een idee.