Geplaatst: 04-06-2002 15:03
[199] Een probleem met een Atos Semi automaat.
Als de auto in de eerste versnelling staat kom je er niet
mee weg en een buzzer begint te piepen ten teken dat er een storing aanwezig is. Alle sensoren en de computer zijn vervangen en probleem blijft zich voordoen.
De diagnose apparatuur geeft aan dat de auto zich in de derde versnelling bevindt( maar deze staat in de eerste)
Wie kan mij hiermee helpen?