je komt er niet mee weg

4 reacties

Merk
Hyundai
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-06-2002 15:03

[199] Een probleem met een Atos Semi automaat.

Als de auto in de eerste versnelling staat kom je er niet

mee weg en een buzzer begint te piepen ten teken dat er een storing aanwezig is. Alle sensoren en de computer zijn vervangen en probleem blijft zich voordoen.

De diagnose apparatuur geeft aan dat de auto zich in de derde versnelling bevindt( maar deze staat in de eerste)

Wie kan mij hiermee helpen?