Geplaatst: 20-03-2002 23:44
[154] Een punto wilde soms niet aanslaan
Met de noodstartprocedure lukte het wel en ging het weer
een paar dagen goed tot dat het weer niet lukte.
Toen ik bij het contactslot keek zag ik dat de draad van de
transponder niet lekker lag,een beetje in een knik.
Na de draad goed gelegd te hebben heeft hij nooit meer problemen gehad.