Geplaatst: 15-10-2006 20:38
Hallo,ik heb een vraagje wanneer moet ik mijn distributieriem vervangen bij mijn 300m???? als ik de motor start is er gedurende 6sec een tikend geluid vanuit de motor zou dit er mee kunnen te maken hebben ???? wat is een pcv klep ??? alvast badankt om mee na te denken met vriendelijk groeten arne verwimp