Golf 20V Turbo

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
20V Turbo
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-10-2006 19:26

[66192] Ik heb in de wpl een Golf GTI 20V Turbo.

Auto had een probleem met stotteren.

Heb alle bobines vervangen (was er 1 stuk)

Auto rijdt op zich weer goed alleen komt nu opeens het storingslampje aan.

Modis zegt 17705 Turbo/gasklep verbinding drukverlies P1297

Ik zie alleen geen lekkage.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Verder heb ik het idee dat de motor regelmatig "van slag" is.

Hij begint dan weer in te houden en als je er een stuk mee hebt gereden (minuut of 10) gaat het weer een paar dagen goed.

Lijkt alsof hij dan weer opnieuw ingeleerd moet worden.