Geplaatst: 25-10-2006 7:23
[66584] De klant klaagt van slechte remmen, dit probleem heeft hij al sinds hij nieuw is! Ik heb met deze wagen gereden en inderdaad dn deze remt niet zo als het eigenlijk moet zijn! Hij pakt niet goed aan ik bedoel het lijkt wel of er lucht op het systeem zit hij remt wel maar het aangrijpen voelt gewoon sponzig aan en dn dealer had hier op te zeggen dat het gewoon het systeem was dat veranderd was! Nu ik weet niet zeker maar ik heb meer van deze golfjes in onderhoud maar dn deze is niet in orde! Wat kan ik hier aan doen? Waar moet ik beginnen? Ontluchten maar hoe? Kan ik de ABS-pomp aan sturen met mn Vag-com net als bij de Golf 4 of werkt dat nog niet! Ik wil met het ontluchten van het systeem eigenlijk beginnen!
Weet iemand raad of heeft iemand het zelfde ooit mee gemaakt?