Geplaatst: 03-03-2005 19:51
Hallo
ik wil graag weten hoe een brandstofsysteem van deze auto ontlucht moet worden na het vervangen van het filter, moet ik hem 5x op contact zetten om het systeem te vullen of is hier een andere methode voor?
het filter zit rechts tegen schutbord!!
en zijn er ook nog andere aandachtspunten bij deze auto bij een 100.000 km beurt?
ik heb alleen ervaring met alfa en fiat, vandaar deze vraag.
alvast bedankt