Geplaatst: 07-03-2005 19:48
[27521] hallo daar,
heb van een mb3 automaat de aandrijfas van de oliepomp en de kopppelomvormer vervangen en de bak gedemonteerd om de oliepomp te controleren, nu alles weer in elkaar zit rijdt de auto wel maar staat er een rem op; dwz als je je gas loslaat sta je zo stil en ook tijdens het rijden voel je hem remmmen. iemand enig idee?????