pats lampje flikkert

4 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-03-2005 18:22

[27676] We hebben een fiesta 18 d binnen waarvan de client zei dat de wagen niet wilde starten,volgens hem draaide de startmotor niet rond en flikkerde het pats lampje vlug.Na even wachten startte ie terug. Hij heeft dit maar enkele keren gehad .Nu staat ie bij ons binnen en doet het natuurlijk niet!Het is me wel opgevallen dat als ik het contact aan en af leg , het lampje van het mistlicht eventjes oplicht(controlelampje + mistlicht zelf)Pats controlelampje doet normaal.Iemand een idee hieromtrend?PS wij hebben geen diagnosetoestel