3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-03-2005 19:04
[27682] We hebben de ondstekings modules door gemeten. deze zijn goed.We hebben een andere bobine gemonteerd maar dat helpt ook niet! wie kan mij helpen?