Geplaatst: 12-03-2005 16:16
Bij deze auto gaat bij het aanzetten van het contact de brandstofpomp draaien en blijft dat doen,waar zit dat in of hoort het zo...het relais blijft aangestuurd,je hoort de benzine stromen door de injectorgalerij.
Motor loopt verder prima geen storingscodes en co/lambdawaardes goed.
niet zo,n groot probleem??maar heb dit nooit eerder meegemaakt en misschien iemand anders wel.