Geplaatst: 12-03-2005 12:40
[27848] betreft een ford fiesta 1.8 diesel..
wil niet lopen ...
gecontroleerd : dieselpomp gecontroleerd die werkt
gloeispiralen zijn oke
relais vervangen
zekeringen gecontroleerd
heb van alles geprobeerd maar kan starten wat ik wil maar wil niet aanslaan { lopen }
wie kan m,ij helpen met dit probleem....
vriendelijke groeten feike de meer