3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-03-2005 18:27
[27870] Ik vind de punten van of het juist zetten van de dieselpomp niet .Kan er die mij iemand aan de hand doen (er zit geen kalgat op de polie losse polie van dieselpomp.
Dank je