tik in motor

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-09-2003 13:19

[4444] hetvolgende probleem :

wij hebben hier een corsa b met X10XE motor ( 3 cilinder ) .de wagen rijd goed , maar er zit een lawaai in . op ralenti hoor je het niet , maar bij een klein beetje gasgeven ( 2000 tr ) hoor je een tik in de motor . wij hebben reeds de ketting en de kettingspanner vervangen , maar het lawaai zot er nog steeds in . wanneer je meer gas geeft hoor je dat niet , enkel wanneer het toerental weer zakt hoor je't , het lijkt precies de ketting die rammelt . de oliedruk is goed !

wie weet raad ?