Geplaatst: 26-09-2003 13:19
[4444] hetvolgende probleem :
wij hebben hier een corsa b met X10XE motor ( 3 cilinder ) .de wagen rijd goed , maar er zit een lawaai in . op ralenti hoor je het niet , maar bij een klein beetje gasgeven ( 2000 tr ) hoor je een tik in de motor . wij hebben reeds de ketting en de kettingspanner vervangen , maar het lawaai zot er nog steeds in . wanneer je meer gas geeft hoor je dat niet , enkel wanneer het toerental weer zakt hoor je't , het lijkt precies de ketting die rammelt . de oliedruk is goed !
wie weet raad ?