mistlampen voorkant

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-03-2005 17:27

[28180] Wij hebben mistlampen in de koplampen ingebouwd en een andere lichtschakelaar geplaatst.Maar er komt geen stroom op de grote lichtstekker van de auto bij de koplamp.Achter op lichtschakelaar komt wel stroom als je het mistlicht voor aanzet, maar op een punt van de schakelaar waar er geen kabel inzit.Zit deze kabel misschien ergens los in de kabelboom en niet aangesloten op de schakelaar?

Hoop dat de vraag nu duidelijker is!

bvd

Marc