op "hol" slaan benzine motor

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-10-2003 23:47

[4610] wie heeft ervaring met een peugeot 1.4 motor die op "hol" slaat?

klacht: klant rijd, zonder aanwijzing gaat het gaspedaal naar beneden en is de 206 vertrokken. bijkomend probleem rembekrachtiging werkt ook niet meer. geen storing in mmsysteem. stappenmotor reeds vervangen. probleem al eens eerder gehad met 405 maar deze is nadien gesloopt wegens kosten.