8 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-10-2003 10:11
Motor loopt stationair en boven de 3000 toeren goed, maar pakt erg slecht op,hortend en stotend. wie heeft een idee.
Bougies en kabels al vervangen.