Geplaatst: 04-08-2003 21:48
bij een warme motor heeft de auto problemen met opnieuw starten na een onderbreking tot ongeveer een half uur. Door even door te starten en gas bij te geven pakt de motor wel aan. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Verder loopt de motor prima.