Geplaatst: 06-10-2003 21:11
[4731] Deze ford start zeer moelijk bij koude motor,gloeibougies zijn reeds getest en zijn ok batterij is ook ok een kennis heeft het zelfde probleem met een ford scorpio 2500 turbo diesel eenmaal gestart gaat hij de rest van de dag goed