Geplaatst: 13-10-2003 15:10
[4933] -------------------------------------------------------------------------------
Fiat Tipo 1.6 benzine, mono-injectie, loopt bij motor onder
bedrijfs temp. goed. Zodra bedrijfs temp. bereikt is begint motor te zoeken naar stationair toerental zakt van 1000 rpm af naar 800 om vervolgens weer in toeren op te bouwen. Ook is er in het lage toeren bereik niet meer mee te rijden hort en stoot bij het rijen in lage toeren bereiken, en het versnellen van uit lage toeren. ( dit alles allen bij motor op bedrijfs temp). Vervangen onderdelen: - lamda-sonde (nieuw)
- Gasklep sensor (potentie-meter nagezien en heeft geen optieze slijtage)
Wie heeft er ideeen of tips of ervaring met dit probleem.
mvg Tim van Veen