Geplaatst: 21-04-2002 15:21
[169] Jaren geleden heb ik ok Sierra gereden en de reden van het rillen van het stuur was toen dat de remschijven kromgetrokken waren. Dit is een bekend euvel van Sierra's. Je zou ook de wielen eens kunnen laten balanceren als ze nog gemonteerd zijn op de auto i.p.v. op de balanceermachine. Succes!