Geplaatst: 20-10-2003 17:38
[5170] Hierbij een probleem met een opel vectra x16xel op gas, auto houdt in op gas/ stoot, dit gebeurd niet met regelmaat, kan soms 2 weken lang goed wezen !, verdamper/ verdeelhuis/ stuurapp zijn al een keer vervangen/ verwisseld, defectcode 22 + 45 word wel elke keer opgeslagen !, is er iemand die een gelijk probleem al eens bij de hand gehad heeft en evt een oplossing heeft !