stationaire problemen

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Sprinter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-02-2002 21:28

[222] Een Sprinter 4 cilinder van 95 wil slecht starten en statiomair lopen, en soms draaid het ineens prima. Bij het losdraaien van verstuiverleiding 2 komt daar weinig tot geen brandstof en reageert de motor weinig op de "lek".

wie heeft ervaring hiermee? 2 ton gedraaid met een mechanische pomp, die is toch niet nu al stuk?