Kachelprobleem

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Sprinter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-03-2002 20:35

[227] Als er iemand is die problemen heeft met de kachel van een sprinter (stand warm-koud) dan is het verstandig om het blauwe kabeltje te vervangen ook kan het zijn dat het klemmetje los gesprongen is als je dit terug monteerd is het probleem maar tijdelijk weg omdat het kabeltje toch te zwaar gaat en dus weer los gaat dus het beste is kabeltje vernieuwen en zorgen dat het niet in een bocht geknikt wordt .