Geplaatst: 10-01-2002 19:36
[251] In het begin waren er nog al wat problemen met de Primera P11 op LPG. Ik moet een klant een aankoopadvies geven. Blijft het heel en zo nee wat gaat eraan stuk? Ik doel met name op de LPG installatie, de Nissan 2.0 motor met hydraulische klepstoters gaat zeker 400000 km mee op gas (zelfs de kleppen!) Ik heb zelf alleen ervaring met het vorige model.
Bij voorbaat dank voor de tips.
Paul