Geplaatst: 24-11-2007 19:51
[93533]Hallo allemaal,
Ik kreeg vandaag een Ford Escort 1.8 TD van 1999 binnen die niet warm wil worden.
Het volgende hebben we vandaag gedaan:
Thermostaat vervangen
Warmte sensor vervangen
Koelvloeistof opnieuw afgevuld
Hele systeem ontlucht
Een waterpomp was er net ingezet.
Helaas geen resultaat en alles functioneert verder naar behoren. Auto wordt niet te heet en loopt verder goed. Heeft alleen geen terugloop vanuit het slangetje uit het thermostaathuis en vanachter het blok. Koelvloeistof in expansievat wordt ook niet warm.
Wat zou dit nog kunnen zijn?
M. vr. gr. Eddie de Vries