3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-06-2003 20:57
Wij hebben de disriebutieriem van een P Partner 1.9 D DW8 vernieuwd en sindsdien klaagt de bestuuder dat hij behoorlijk rookt >> grijze rook
En de motor houd zo nu en dan ook heel ligt in